Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Terima Seadenye

Thursday, 28 July 2011

DOAKAN Kesempurnaan buat skuad HARIMAU MALAYA..

BISMILAHIRAHMANIRAHIM..
Semaikan Keindahan Sayangkan TanahAirku..

Diharap GAUMAN sang HARIMAU dapat mengerunkan deruman sang Singa..AMEEN

Hari inie bakal mencatitkan lagi sejarah pasukan Harimau Malaysia akan turun ke padang bagi melayakkan ke pusingan yang seterusnye..Kekalahan tipis dgelanggang Singapore tidak akan dapat mematahkan semangat skuad Harimau Malaysia untuk meneruskan perjuangan dgn sokongan penyokong2 Malaysia yang dahagakan pasukan Harimau Malaysia terus dsegani dlm arena bola sepak antarabangsa.satu keputusan yang mengecewakan juga.namun kita masih harus rasa bangga dan lega skuad Harimau Malaysia berjaya merapatkan jurang tiga gol ditempat lawan.
walaupun pada satu ketika malaysia ketinggalan 4-1.
aku memang waktu itu dah mula rasa kecewa dan sedih teamat.
aku masih tetap berbangga dengan skuad Harimau Malaysia sebab semuanya adalah barisan anak jati malaysia dan lahir kat malaysia tanah tumpahnye darahku.
kalau singapura..tak payah nak citer lah kan.
pakai pemain import buat ape..cuba pakai pemain lahir kat negara sendiri.
aku pasti keputusan perlawanan mlm nie akan berbeza dimana aku yakin skuad Harimau Malaysia akan berikan yg terbaik demi keindahan dunia bola sepak tanahAirku MALAYSIA.
Sungguh menghampakan buat diriku kerna tidak dpt lagi turun bersame rakan2ku mlm inie utk memberi sokongan padu pada skuad bergelar Harimau Malaya dsebabkan asas2 yg x dpt delakkan..ape pon, aku akan membawa pulang LCD projector dr tempat kejeku utk aku merasai bahang stadium dgn memancarkan ke dinding rumah utk mendapatkan kepuasan screen yg besar..kate naluri rohaniku berasekan skuad Harimau Malaysia yg dbimbing oleh K.RajaGobal pasti akan memberikan sentuhan baru utk mengatasi kelemahan yg harus dbisakan agar tidak mengulangi dgn penawar jaringan dari pasukan Singapura..percaya rohaniku berbicara,skuad Harimau Malaysia akan dapat mengatasi sang Helang dgn kemenangan yg SEMPURNA..bagi memastikan kesempurnaan itu, sama2 kita panjatkan doa kpd skuad Harimau Malaysia x kire la Melayu, India, Cina maupon ape bangsa sekali pon berdoa agar dperoleh kejayaan yg boleh dibanggakan.. .X KIRE LA SAPE YANG AKAN DTURUNKAN, PECAYA SEMUA PEMAIN HARUS USAHA DGN PENOH YAKIN..InsyaAllah..Ameen..
AYUH HARUMKAN NAMA NEGARA KITA..DOA KAMI BERSAME UNTUK SEMUA!!!!!

2 comments:

PORUMAN said...

yess..pastinya kelemahan pertahanan sudah dimantapkan dan semangat malaysia sgt tinggi ketika ini...jom2 tgk mlm ni

Aida Omar said...

hope Malaysia dapat lah mengaum dengan jayanya..ramai penyokong mengharap nie..

Post a Comment